سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینترنت adsl یا اینترنت موبایل کدام یک؟؟!!!!

 

در عصر جدید شاهد درگیر شدن همه اعضای خانواده در کار هستیم، دوره ای که همه ما را مجبور به کسب درآمد و تامین حداقل نیازهای خود کرده است. احساس کردید بعد از چند سال کمتر. مردم سریال های تلویزیونی را تماشا می کنند و زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون می کنند. با رشد کسب و کار در عصر جدید، همه سعی می کنند ساعات بیکاری خود را در کنار خانواده ادامه دهند یا هر زمانی که می خواهند سریال یا فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنند.همانطور که مشخص است در اوایل دهه 90 سریال های دیگری پخش شد. با گذشت زمان سایت های فیلم و سریال وارد صحنه شده اند و صاحبان کلوپ های فروش فیلم و سریال و اجاره آنها شغل خود را از دست داده اند و اینترنت با کیفیت و سرعت داغتر و داغتر شده است تا نیازهای مردم را برطرف کند. کاربران خانگی و مردم مجبور می شدند علاوه بر خدمات اینترنتی که می خرند، هر ماه پول اضافی بخرند. خب برای اینکه کاربران آنلاین فیلم و سریال ببینند نیاز به اینترنت پرسرعت دارند چون Adsl جایگزین آن شده است Adsl2 + همگی مودم اجباری است بفروشید و مودم Adsl2 + بخرید که تا سال 96 Adsl2 + پاسخگوی نیاز مردم نبود.

ورود فناوری Vdsl و Vdsl2 به بازار!

تفاوت vdsl و vdsl2+

بعد از Adsl و Adsl2+ که دارای حد اکثر سرعت آپلود 3 مگابیت و سرعت دانلود 24  مگابیت بود.Vdsl پا به عرصه ی فناوری گذاشت که دارای سرعت آپلود 16 مگابیت و سرعت دانلود 50 مگابیت هست.و بعد از اون Vdsl2 که دارای سرعت آپلود و دانلود 100 مگابیت هست.

ظهور این فناوری نیازی به تعویض کابل ها در زیرساخت های مخابراتی ندارد، اما مودمی که ما استفاده می کنیم باید Vdsl2 را پشتیبانی کند.یک کیلومتر از مرکز مخابرات سرعت 50 مگابیت بر ثانیه و در فاصله حدود 1.6 کیلومتر از مرکز مخابرات تقریباً همان سرعت Adsl2 + را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است که محدوده فرکانس Vdsl از 25 کیلوهرتز به 12 مگاهرتز و محدوده فرکانس Vdsl2 به 30 مگاهرتز افزایش یافته است.

پس شما برای اینکه به فناوری Vdsl2 دست پیدا کنید دو فاکتور مهم رو باید به یاد داشته باشید :

  • فاصله از مرکز مخابراتی که بالاتر بهش اشاره شد.
  • مودم که باید از Vdsl2 پشتیبانی کنه.
  • برای مطالعه بیشتر به در زمینه adsl و مقالات دیگر به سایت یاقوت https://yaghoot.net/blog مراجعه فرمائید.